Wednesday, August 1, 2012

Özrü Kabahatinden Büyük Carrefour Seni Boykot Ediyorum!


 


foto kaynak 




Carrefour un yaptığı özür açıklaması... özrü kabahatinden büyük diye buna denir sanırım... ''İlk değerlendirmelerin ardından çalışanımız, bir daha benzeri bir olaya sebebiyet vermemesi için uyarılmıştır.''... aa bakın uyarmışlar! tamam o zaman uyardıysanız sorun yok çok rahatladım şimdi




Kendi adıma yıllardır çevremdeki üç carrefour un sürekli müşterisiydim ama bundan böyle boykot ediyorum...ramazanda koli kurban bayramında da kurbanlık sattıkları ve ekmeklerini yedikleri insanları inançları yüzünden ayrımcılığa tabi tutmaları en büyük terbiyesizliktir...yapılan özür açıklaması da çocuk kandırmacasından farksızdır...kimse unutmasın. biz kendimize çeki düzen vermezsek burnumuz da b... tan çıkacak değildir....

Kur'an-i kerim ayetlerini ayakları altına alıp çiğneyen madonna denen acayip varlığı bile müslümanım diyenler alkışladı bu ülkede, aşağılık kompleksini iliklerine kadar yaşayan bir topluma dönüştük sonunda.

Herkes vicdanına dönüp bakmalı...ben bunları içime sindiremiyorum ve ölünceye kadar da kabul edecek değilim...ben inancımla onur duyuyorum ve her gün bu nimet için şükrediyorum, birileri ağzını burnunu yamultup bana ikinci sınıf insanmışım gibi bakacak diye eğilip bükülecek değilim, bazı çoğunluk gibi  komplekslere girip Allah'ın (cc) emirlerini arkama atacak değilim....karıncanın yangını söndürmek için su taşıması gibi belki gücüm yetmeyecek ama önemli değil.....SAFIM BELLİ OLSUN... yeter.


 


Son olarak Yiğit Bulut'un yazısından alıntı eklemek istiyorum durumu çok net özetlemiş '''' Bu ülkede “kendi topraklarında kendi dinini yaşayanları linç edecek şirketleri içine sindirenler varsa” buyursunlar Carrefour’dan alışveriş yapsınlar ! BEN YAPMAYACAĞIM, yakınımdakilere de YAPTIRMAYACAĞIM !


 Fransa’da kilise yaptır, çocukları kiliseye gitsinler diye kampanya düzenleyerek teşvik et, benim ülkemde benim dinime hakaret et, aşağılamaya çalış ! Burası Fransız sömürgesi değil, olmadığını da göreceksiniz !''''  



Yiğit Bulut'un toyota ve carrefourla alakalı yazısının videosu için tıklayın



No comments:

Post a Comment