Thursday, July 26, 2012

Ey Roma Imparatoru Al Eline Kalemini Lutfen !!!

Ey Roma Imparatoru,sana sesleniyorum !!! Al eline kalemini ve cik tahtina lutfen...Bu kadar kolay pes edemezsin ? Nerde cesaretin ? Heyy Roma Imparatoru,sen cok guclusun...Nice savaslardan,galip ciktin sen...Simdi,topla kendini...Hadi,simdi yeniden varolma zamani...Simdi kendini gosterme zamani...Ben biliyorum,sen guclusun;bak bunuda asicaksin imparator...O,merdivenleri beraber cikicaz ve yolun sonunda sen,tahtina cikip,halkini selamlayacaksin...Hatirla imparator,buyuk bir kaza gecirdin,hafizani kaybettin,olumden dondun;ama ben bir an olsun seni birakmadim...Sabaha kadar basinda Tanriya yalvardim.Tanri,seni once ailene sonra da bana bagisladi...Tanri sesimi ve dualarimi duydu imparator.Cok savastim,seni yasatabilmek icin,hala da savasiyorum...Imparator,sen cok yeteneklisin;yeteneklerinden vazgecmemelisin her ne olursa olsun...Bak,ben yanindayim...Izin verirsen imparator,son nefesime kadar yaninda olurum...Hadi,simdi al eline kalemini ve yaz lutfen...Masallarini duymak istiyorum,yazilarini okumak istiyorum yeniden...Sen,onemlisin boyle vazgecemezsin...Hadi imparator,al eline kalemini ve kalemin,kalbine hukmetsin...Ey Roma Imparatoru,ben sana butun kalbimle guveniyorum.Bir defa yazsan inan bana devami gelicek...Su an kapa gozlerini ve dusun sadece imparator,sadece dusun...Sonra yaz,yeniden yaz...Roma halkini anlat,ask cesmesini anlat,bizi anlat,beni anlat,kendini anlat;yaz bee imparator,lutfen yaz...Roma Imparatoru,ben seni seviyorum ve kaybetmek istemiyorum...Imparator,bugun bu suskunluk bitsin olmaz mi ? Bugun Imparatorun dogum gunu olsun...Ve imparator,deniz kizi icin bir masal okusun bu gece ?

Ey Roma Imparatoru,bu gece benim icin biseyler yazar misin ?

Tarih:26.07.2012

Ceyda Yildiz

No comments:

Post a Comment